Въпроси

Как се прави поръчка в MyBody.bg?

 

  • Поръчките се правят директно в сайта. След като сте си избрали продукт, следва да го добавите в кошницата, чрез бутона "КУПИ". Ако искате да продължите пазаруването, цъкнете на "Обратно към магазина" и повтаряте предходния процес. След като сте завършили селектирането на продукти, следва да изберете безплатен подарък, който да Ви бъден изпратен с останалите артикули. За да завършите поръчката си, трябва да натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". След което да попълните вашите данни за доставка или да влезнете в личния си профил. Остава само да изберете начин на плащане и да финализирате поръчката отново чрез бутона "ПОРЪЧАЙ".

 

Какво е работното време на сайта?

 

Поръчки могат да се правят по всяко време на денонощието директно в сайта . Ако ви е по- лесно да се обадите по телефона или да направите поръчка по скайп, може да го направите по всяко време в интервала от 9.30 до 18.00 часа. Какво следва след като поръчката ми е пусната успешно в сайта?

Всяка една поръчка бива потвърждавана на клиента от служител на Шопинг Груп ООД в рамките на 4 часа. Ако поръчката е пусната в късния следобяд (след 17.30 часа), то тя ще бъде обработена на следващия ден сутринта. Поръчки, направени през съботно-неделните дни биват обработвани през първия работен ден от седмицата.

 

Мога ли да поръчам по телефона?

 

Да, в указаното работно време може да поръчвате на посочените телефони.

 

Мога ли да поръчам по skype?

 

Да, в указаното работно време може да поръчвате на skype: mybody.bg

 

Каква е цената за доставка?

 

Доставката е абсолютно безплатна за всички поръчки на хранителни добавки и фитнес аксесоари на стойност над 50лв. За поръчки под 50лв., доставката е 5.00лв.

 

Какъв е срока за доставка?

 

Доставките на хранителни добавки и фитнес аксесоари се извършват с куриерска фирма SPEEDY. По желание на клиента доставката може да бъде извършена и до офис на фирмата. Доставките се извършват в рамките на 1 работен ден ( 24 часа ) от получаването на поръчката.

 

Какво да направя, ако продуктите от моята поръчка са увредени или объркани?

 

Веднага се свържете с нас на посочените телефони, скайп или електронна поща. Ще ви изпратим нови продукти АБСОЛЮТНО безплатно.

 

Мога ли да проверя пратката преди да заплатя?

 

Да! При доставка на поръчката можете да проверите съдържанието на колета преди да заплатите на куриера.